søndag den 1. februar 2009

Vindens virkning - og vinens

Efter børnefødselsdagen skulle vi så også lige til mín svigermors fødselsdag. Ost og rødvin - jeg tror jeg fik mere rødvin end ost.
Måske var det bare begejstring over at eftermiddagen var gået så godt, måske beslutningen om at holde en friaften fra specialet, i hvert fald har jeg mærket visse følgevirkninger i dag. Synes også at kunne huske at nogen sagde 'har vi virkelig drukket 12 flasker?' - og ja, det havde vi vist.

Så energiniveauet har været meget lavt idag. Jeg forsøgte mig med en gåtur, i håbet om at vinden og kulden kunne blæse og fryse ubehaget ud af mig, og de gjorde deres bedste, men de nåede vist ikke helt ind.

2 kommentarer:

  1. Ja man bliver desværre ikke klogere med alderen... bare ældre! Men god historie, med stor grad af genkendelse... Al min empati går til dig, håber du ser lige i dag?

    SvarSlet
  2. Lyder så deligt med den dér føs´dag!

    Føler mig simpelthen så modig ovenpå alt mit nye indenfor arbejdslivet.

    Troede jeg skulle klippe/klistre/spille fodbold/tørre røv(!) osv resten af mine dage, men Nuet tyder på noget andet.

    Har i øvrigt tænkt meget på det med at være modig -det er fedt, fedt, fedt at være modig! :-)

    Tak for din søde besked!!!

    Kh Mie

    SvarSlet