onsdag den 25. februar 2009

Dagens tre

I dag glædes jeg over:
  • at kunne se det ironiske i at stå og kigge vinduer hos LaGlace, mens jeg spiste en rugbrødsklapsammen... :) Og jeg ved godt, at en dame ikke spiser når hun går på gaden, men jeg må ikke spise på biblioteket og jeg er nødt til at udnytte mine pauser så jeg også får frisk luft. Så i dag var jeg ingen dame - bare en sulten og travl studine ...
  • at jeg stadig har en god potion ro i maven i forhold til min speciale-deadline. Jeg har travlt, men er ikke stresset (endnu..?) og det er altså et langt mere produktivt sted at være!
  • at jeg sideløbende med får en masse kreative idéer. Ting der skal sys og strikkes... Overvejer at købe mig en notes/skitsebog.

5 kommentarer:

  1. Hmmm ... spiser damer ikke på gaden?! Så er jeg glad for, at jeg er en kvinde, der ikke kender den slags Emma Gad-regler ;-) .

    SvarSlet
  2. God kombi med speciale og kreativitet.... God fornøjelse!

    P.s Vidste heller ikke det med æderi på gaden, godt jeg ikke er en dame, jeg æder alle vegne :-)

    SvarSlet
  3. Næ-nej, man spiser ikke på gaden!
    Jeg læste en etikette-bog som stor pige, og noget satte sig åbenbart fast. Senere boede jeg et par år i England, hvor den slags regler er vigtigt i visse kredse... :)
    Heldigvis kan man da selv bestemme, om man vil følge den slags eller ej!

    SvarSlet
  4. -hmm, jeg mangler vist også kapitlet. Men kan tydeligt huske, at min farmor sagde; at det ikke var pænt at ryge på gaden. Jeg var vist også kun 14 år. Og røg alle steder. Addr.
    Jeg har faktisk kunder der spiser over disken i min butik. (som altså ikke er en pølsevogn, men en guldsmedie) Det burde der så lige tilføjes i den der etikette-bog, at man ikke bør, for det er godt nok ulæks.
    Kan anbefale en notes bog eller et lille lommekamera, når ideen lige er der.
    Håber for dig, at der snart bliver tid til indvendigt besøg på La Glasse. Mums.;)

    SvarSlet
  5. @FruSommer: Spiser de i butikken? Okay, det gør jeg altså ikke. Den side i etikettebogen sidder helt fast! :)
    Ja, en notesbog må jeg ha' - og en kage på La Glace!
    K.

    SvarSlet