torsdag den 5. februar 2009

Efterlysning!

Er der nogen der har set mit overblik? Vist nok tabt et sted mellem mit skrivebord og min plads på biblioteket. Måske blot løbet sin vej grundet overbebyrdelse...
Sidst set: Sporadisk kontakt de sidste par måneder, men har nu ikke ladet høre fra sig i dagevis!
Hvis fundet, så returner venligst så hurtigt som muligt, da jeg savner det meget.
Dusør gives!

Alternativt er jeg interesset i at købe, hvis nogen skulle have for meget... Henvendelse kan ske her på siden.

10 kommentarer:

  1. Hi hi.
    Jeg har et Overblik, men ham holder jeg nu temmelig godt fast i ;-)
    God jagt!

    SvarSlet
  2. Et forkromet et af slagsen endda. Værd at beholde, vil jeg tro!
    Og tak!

    SvarSlet
  3. Mit er ret slidt og har en del huller, men du må gerne låne en flig hvis det kan hjælpe :)

    SvarSlet
  4. @Anna: Jeg tager imod med kyshånd, men vil allerhelst ha' det gode gamle tilbage - det har før tjent mig godt... Kom hjem!

    SvarSlet
  5. jeg havde rigeligt inden jeg blev søvnforladt... måske ligger der noget ekstra et sted mellem tremmeseng og dobbeltseng, er bare for træt til at finde det... kram

    SvarSlet
  6. Overblik! Uha mit er sporadisk og flosset men det hænder at det dukker op de særeste steder. Prøv at kik i skoven eller ved havet der finder jeg ofte mit.

    SvarSlet
  7. @Julia: Sov min pige, sov!
    @Marina: Jeg har ikke ledt hverken i skoven eller på stranden... Den slags er der ikke meget af mellem Vesterbro og Indre by. :)
    K.

    SvarSlet
  8. Nå men så er det måske på tide at tage en tur ud af byen bare for en eftermiddag. Da jeg boede i New York (som jeg elskede) fik jeg af desperat brug for træer. Jeg er sikker på at overblikket nok skal være derude et sted.

    SvarSlet
  9. @Marina: Ud af byen... det ville sikkert gøre mig godt. Nogle gange løber man så meget i cirkler om sig selv at man glemmer at se op.

    @Lis: Ha! Ja, mit er som sagt væk, men jeg mener det er noget med at kunne se tingene i en større sammenhæng. Eller huske alle detaljerne og få dem til at hænge sammen. Eller noget...?

    SvarSlet