fredag den 27. februar 2009

Prototyper

Jeg har besluttet at holde specialefri om aftenen - i hvert fald lidt endnu. Det kan godt være, jeg ændrer mening når deadline for alvor nærmer sig...

Ind til videre er jeg krea om aftenen, og i går aftes sad jeg og legede lidt med nogle Liberty rester:

Jeg synes den lyse er blevet ret så yndig - blød og sart at se på. Den mørke ligner lidt mere en overpolstret engelsk lænestol. Jeg forsøgte mig med en lidt længere stofbane, og derfor blev den lidt for plisseret. Heldigvis kan jeg jo bare lave en ny.

Indtil videre har jeg bare syet en sikkerhedsnål bag på, da jeg ikke havde nogle brochenåle. Men jeg tror også de kunne være fine syet på et hårbånd - måske en stor og en lille ved siden af hinanden. Idéerne myldrer rundt... :)

2 kommentarer:

  1. Ih, de er fine!
    Synes den lyse fungerer rigtig godt!
    Kh Trine

    SvarSlet
  2. Tak, tak! Især når det kommer fra en kreamanisk mangemor :)
    K.

    SvarSlet