onsdag den 4. februar 2009

Varme til kolde skuldre og et uforudset projekt...

Jeg blev færdig med denne lune sag for et par dage siden, strikket på pinde 12 i tyk lækker uld fra Wilferts. Selv for en semi-novice som mig var det et hurtigt projekt, 3-4 aftener, tror jeg. Den har stort set hængt på mig siden, derfor har den allerede taget facon efter kroppen og er blevet.. øhm... bulet...

... og ja, det er den perlekæde jeg nævnte i den forrige post. Den sprang da jeg skulle arrangere en fotosession med sjalet - mente åbenbart ikke den havde fået opmærksomhed nok og ville være med igen. Jeg vidste slet ikke den var så medie-liderlig...?
Nu ved jeg i det mindste, hvad jeg skal lave i aften - trække perler på snor!
Jeg ved også hvad jeg burde lave lige nu - skrive speciale!
Over and out!

1 kommentar:

  1. Jo jo, speciale skal man selvfølgelig passe.
    Men det andet har også sin berettigelse - især fordi håndens arbejde er SÅ frigørende for øvrige tanker - også specialetanker!
    God fornøjelse
    Trine

    SvarSlet