mandag den 23. februar 2009

Lidt forpustet... men klar til mere

Sikke en uge. Hvis nogen har bemærket at der har været stille her på bloggen den sidste uges tid, skyldes det ganske almindelig travlhed.

Jeg har:
  • fundet min skriverytme og mit overblik igen. Har faktisk fået skrevet en del og tror nu på at jeg afleverer på den dag, jeg har aftalt med mig selv! Ikke mindst takket være et virkeligt overskudsmenneske. En klog kvinde, med talent for kommunikation og for at formidle det på en tydelige og kærlig måde. Jeg sender universet en stille tak for hende - og pønser på hvordan jeg skal takke hende ordentligt.
  • været alene på skansen en stor del af ugen. Den bedre halvdel har været på skiferie i Italien med gutterne- masser af sne, sol, kulde og kolde øl. Han kom glad, træt og solbrændt hjem belæsset med store mængder kaffe, pasta og olivenolie. Og Lego til drengebarnet. Og parfume til mig :)
  • tænkt mange tanker om det at blive færdig med min uddannelse. Kigget på jobopslag. Tænkt på at holde kandidatfest. Vænnet mig til tanken om at der er et helt liv på den anden side. Et liv jeg er meget klar til!
  • tænkt på alle de blogindlæg jeg kunne have skrevet, men ikke nåede....
  • priset mig lykkelig for, at det føles som om jeg har vinden i ryggen igen :)

3 kommentarer:

  1. Det er sgu også meget rart med vind i ryggen - det eneste problem er så bare at håret hele tiden kommer ind i øjne og mund...
    Hurra for dig. Jeg hepper på dig!
    Knus Trine

    SvarSlet
  2. Hår i munden... Ad!
    Men ikke noget der ikke kan klares med en hestehale! 'When life hands you lemons...' og alt det der.
    Og tak, det er sgu rart med et heppekor i det jyske :)
    K.

    SvarSlet
  3. Jeg puster gerne lidt med så medvinden kan holde gejsten.

    SvarSlet