fredag den 20. marts 2009

Vist nok... måske...hvis altså...

... jeg består... Så er jeg færdig med min uddannelse!
Har afleveret mit speciale til tryk i dag. Eksamenssekretæren får det på mandag. Det er ude af mine hænder og allerede næsten ude af mit hoved.
Føler mig lidt underligt tom og meget, meget træt. Jeg har fejret det en lille smule med lagkage på La Glace - mest fordi drengebarnet så gerne ville.
Det begyndelsen på en helt ny del af mit liv, men det er alt for stort for mit trætte lille hoved. Så foreløbig vil jeg bare glæde mig til, at vi i morgen skal gå en tur i Søndermarken (jeg har hørt at det er blevet forår den sidste uges tid, mens jeg har været i skrive-skjul), bage nogle kanelsnegle og læse en bog. Mere behøver jeg vist ikke. Ikke lige nu!

5 kommentarer:

  1. YEHAAAAAA!
    Og når du så er færdig med at sove (!) så er det tid til champagne, jubelscener og lettere manisk shopping!!!
    Du gjorde det sgu, SÅDAN!

    SvarSlet
  2. SÅDAN DU! Nej, hvor er det sejt. Sådan at aflevere et speciale! Ja, jeg bliver altså altid lidt imponeret, når jeg hører om nogen, der har skrevet et speciale og rent faktisk fået det færdigt og afleveret. Det i sig selv er kæmpe bedrift i mine øjne. Tillykke med det.

    NYD Søndermarken, kanelsneglene og roen. det er dig vel undt.
    AB

    SvarSlet
  3. Tillykke, tillykke, tillykke. Det er fantastisk men jeg husker det også som en lille smule tomt. Når man er færdig med sådan en omgang er det som om verden burde være et andet sted bagefter og det mærkelige er at resten af verden bare trisse vidre. Nyd alt det skønne du nu har fortjent.

    SvarSlet
  4. Årh, hvor er du sej:))) Bare det var mig;)

    Jeg håber du husker at fejre dig selv med masser af den forkælelse du ikke har haft tid til under skrivningen.

    STUUUUR TILLYKKE fra mig:)

    SvarSlet
  5. Tak, alle I søde mennesker!
    @Trine: Champagnen og jubelscenerne kommer snart, tror jeg. Poweshoppingen må vente - til jobbet/dagpengene dukker op!
    @AB: Der har været tidspunkter, hvor jeg heller ikke helt troede på det, men der ER faktisk sket nu!
    @Marina: Ja, helt ærligt - har resten af verden slet ikke opdaget, hvad der er sket...?
    @Lis: Lige nu er ro og tid til ingenting den bedste forkælelse

    SvarSlet