mandag den 30. marts 2009

Underdrejet

Jeg er nede, ramt, underdrejet med den ondeste forkølelse. Kan det virkelig være meningen, spørger jeg bare... Jeg skulle jo alle mulige sjove, festlige og hyggelige ting nu når jeg havde fået afleveret det speciale. I stedet har jeg været i ufrivillig eksil i lejligheden i dagevis og jeg har sovet i løbet af dagen hver dag den sidste uge... SUK!
Det må bestemt være en fejl!... Der er ikke nogen, der savner en forkølelse derude i cyberspace? Jeg er ærlig talt lidt træt af den nu. De første par dage var det næsten hyggeligt, sådan lidt ondt i halsen og tid til at krybe under dynen uden dårlig samvittighed - noget jeg ikke har prøvet i årevis, det der med den manglende dårlige samvittighed over at være sløj, men nu er det altså slut med hyggen. SLUT, siger jeg!

7 kommentarer:

  1. Nej tak, ingen grund til, at sende virus i min retning. Har været der!
    Må du blive frisk til at nyde påskevejret.
    God bedring herfra ;)

    SvarSlet
  2. Øv og meget mere øv :-(
    Det er da ikke en måde at tilbringe sin postspecialetid på! Håber du er på hastig vej ud af den onde forkølelses kvælertag.
    God bedring!

    SvarSlet
  3. God bedring!!!

    Kram herfra det smukkeste forårsvejr, gid du snart kan komme ud i det....

    SvarSlet
  4. P.s Guuuud ser lige at du er Can. Psykker :-), lige om lidt. Der var da vist nok lige et par ting eller to vi kunne finde fælles interesse for. :-)

    SvarSlet
  5. Håber du har fået jaget virusmonsteret på porten efterhånden:)

    SvarSlet
  6. uhhuuuu, er der nogen hjemme?
    - man blir jo helt nervøs dér...

    SvarSlet
  7. det er synd for dig. Rigtig god bedring!

    SvarSlet